Call Me Maybe
Sweeties Owner

Navigation : touch hover image

PLAY/PAUSE HERE :)

Diaries Owner Love

Hello peeps! Welcome to my blog :D






Monolog Diri

Aku jalan sendiri, kenangan meratapi. Sayup sayup angin, masa silam menghantui. Masa berlari laju pantas meninggalkan aku. Tak dapat aku kejar, aku lemas dalam sendu. Potret wajahmu kembali membelenggu, senyuman terukir membuat aku buntu.

Apa patut aku buat?
Apa aku perlu ingat?
Sejarah masa lalu membuat aku membisu.
Terkatub; mulut bersuara kini kian senyap
Termaktub; memori lama kini makin lenyap dek kerana kata-kata seorang pujangga,
Yang berulang di corong kedua belah telinga.

Bayangan hitam tak dapat aku lupa, menjelma tiba-tiba meracau dalam minda. 
Idea disangkal,
Aku tak berakal.
Lama-lama fikir otak aku jadi sebel dehhhhh. 
Emosi aku terganggu, mengamuk tak menentu. 
Tunggu dulu, masih dalam prosedur  menunggu. Aku cuba padamkan satu persatu, hilang semua yang dulu prosess ganti yang baru. Kihkihkih.